חתונות בלתי נשכחות

 
 
 
   
 
חתונה של פעם בחיים – טיפים

חתונה של פעם בחיים – טיפים כאשר אתם מבקשים לחגוג חתונה, עשו מה שאתם יודעים ומה תכננתם לעשות, אבל כאשר מדובר בחתונה של פעם בחיים מו


פורסם: 9/7/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים

חתונה של פעם בחיים – טיפים

 
כאשר אתם מבקשים לחגוג חתונה, עשו מה שאתם יודעים ומה תכננתם לעשות, אבל כאשר מדובר בחתונה של פעם בחיים מומלץ מאד להישאר כאן ולקרוא מה שיש לנו לומר בנושא. אנו חברת הפקות שהתנסתה עשרות שנים בהפקות גדולות כקטנות וחווינו את כל סוגי הלקוחות. מזוג נשוי בודד ועד חתונה כפולה, מאירוע של אדם אחד ועד כנסים וקונגרסי ענק. על כן, מומלץ מאד לקרוא את הטיפים הבאים ולהשביח את הידע הקיים בנושא הפקה וארגון חתונות יוקרה של פעם בחיים.

על חברת הפקות לא מתפשרים: שואפים לפגוש את הטובה ביותר
 
חברת הפקות טובה זה לא מותרות וזה לא שמור לנחלת העשירים בלבד. כל אדם שמארגן אירוע, במיוחד כאשר מדובר בחתונה שלו/ה צריך/ה חברת הפקות ראשונה וקמאית במעלה. חברה כזו צריכה להיות ניחנת ביצירת קשרי ספקים: מופיעים, מוזיקאים, רקדנים, מלהקים, צלמים ועוד. מדוע? משום שהחברה אינה מספקת את השירותים הללו בעצמה, אלא נזקקת לכוח האדם המקצועי הזה לשיתוף פעולה עמה וכמובן – לשרת אתכם. כאשר אתם נעזרים בחברת הפקות טובה – הגדלתם מאד את סיכוייכם לא רק לקיום אירוע מוצלח יותר, אלא גם למצוא אנשי מקצוע חיצוניים מן המעלה הראשונה.
 
בחרו באולם שאתם סבורים שהוא המתאים ביותר
 
טובה ככל שתהיה חברת ההפקות, לא צריך להסכים במכה הראשונה לאולם שמוצע לכם. יש המון אולמות, והמון חברות, אבל גם אם התרשמתם לטובה מחברה מסוימת, בדרך כלל היא תחזיק ביותר מאולם או גן אירועים אחד. זו לא בושה לומר "לא מתאים לאירוע שלנו, בבקשה תראו לנו משהו אחר". הם בשמחה יראו ואתם תוכלו לבחון האם המקום מתאים או לא – לקיום החתונה שלכם.
 
פרטים לוגיסטיים חשובים לוודא לפני האירוע
 
·         החברה ערוכה לשרת כמות Xשל אורחים שהזמנתם.
 
·         האולם שבתפעולה יכול להכיל כמות כזו של אנשים.
 
·         הכלת כמותם באולם לא תגרום לצפיפות ודוחק ברמה גבוהה מדי.
 
·         סנכרון בין כל ספק שירות באירוע לפני הוצאתו לדרך.
 
הקפדה על פרטים לוגיסטיים אלו תבטיח אירוע יוצא מגדר הרגיל בכל קנה מידה.
 
אולם החתונות סנס פנו אלינו להגשמת חלום: חגיגת חתונה של פעם בחיים – טיפים לחוגגים, מחירים מיוחדים לנרשמים מוקדם!