חתונות בלתי נשכחות

 
 
 
   
 
טיפים להפקת אירועים

 הפקת אירועים היא מלאכה למקצוענים, אשר בדרך כלל נעשית על ידי צוות המועסק באולם אירועים או גן אירועים


פורסם: 8/23/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים
 
הפקת אירועים היא מלאכה למקצוענים, אשר בדרך כלל נעשית על ידי צוות המועסק באולם אירועים או גן אירועים. מה צוות ההפקה צריך לוודא ולמצות עד תום לשם קיום אירוע מוצלח וחף מטעויות?
 
וידוא עיקש של הסילבוס
 
על ראש צוות ההפקה להתייחס לאירוע הזה כאילו הוא הלקוח, וזה אירוע שלו: עליו להתקשר לכל הספקים, כולל הספקים שהלקוח הזמין (לרוב, נגנים, זמרים ובדרנים שונים) ולוודא את הגעתם בזמן,] והשלו"ז יתנהל מדוקדק כמו שעון.
 
התעסקות עם עניינים טכניים באולם
 
וידוא שהשטיח, המשקופים בכל מקום בגן ובאולם, וכל התקני הריהוט – שלמים, ומוצבים במקומם. כמו כן, על צוות הפקת אירועים לוודא שמערכת ההגברה עובדת בצורה טובה ותקינה ללא פידבק וללא החזר מכל סוג. על הצוות להבטיח כי מדובר גם באקוסטיקת אולמות ברמה גבוהה וגם בפיזור נכון של הסאונד בשטחים הפתוחים בתוך האולם אירועים ברחובות. על צוות ההפקות לוודא עם הקייטרינג שהכל בסדר מבחינת הכנת המזון והוצאתו הצפויה בזמן לשולחנות.
 
תיאום מול לקוחות האירוע
 
על צוות הפקת אירועים לתאם כל עדכון או שינוי מול לקוחות האירוע, ולהיערך לאפשרות שהוא לא יסכים לאיזשהו שינוי, אולי אפילו לכל השינויים. במקרה כזה, עליו לדאוג להגיע לפשרה בין הספקים שהחליטו לשנות את הסילבוס לבין הלקוח העיקש. לרוב, בסופו של דבר, או שהספק שהבריז מחליט שהוא מספק את מה שהוא צריך, או שההפקה מוצאת איש שירות חדש ולוקחת אותו בזמן המעודכן.
 
מה כולל שירות הפקת אירועים?
 
1.       שירות באולם או גן אירועים בוטיק מאובזר.
 
2.       תיאום בין הספקים.
 
3.       אספקת ארוחות קייטרינג במועדן.

4.       ווידוא שהכל תקין באולם, ממערכות הכנת המזון ועיבודו לעד למערכות הסאונד.
 
שירות הפקת אירועים כולל, למעשה, את כל מה שצריך על מנת להפיק עבורכם אירוע מושלם. השירות יכול לפנים משורת הדין לסייע לכם להביא לקוחות המתקשים בנהיגה ובהגעה, למשל על ידי משלוח הסעה עבורם עד לפתח האולם. בכך, מתאפשר לכם להוציא בזמן את האירוע לפועל. בחירתו של אולם אירועים מתחילה בשירות הפקת אירועים שבתוכו. מבלי שהוא יהיה מקצועי, אין כל ערך לאולם ללא קשר למראהו החיצוני והפנימי.
 
לפרטים אודות הפקת אירועים פנו לחברה!